* = Dette kræver at du har en profil og er logget ind.

Høvdingebold for kvinder

Antal tilmeldte: 25/30 Alder: 18-65 Køn: Kvinder Pris: 600,00 DKK
05/09/2023 - 27/06/2024 Hal 3 Tirsdag 20:00-21:30Torsdag 20:00-21:30 Instruktør: Camilla McCuiston Louise Hartmann

Høvdingebold for kvinder

Måske har du spillet høvdingebold i skolen? Måske har du set høvdingebold, da det var i TV? Det er et sjovt og engagerende boldspil, der fremmer bevægelse og koordination og ikke mindst samarbejde og team spirit. Man dyster mod hinanden på hold, og det handler om at kaste, undvige, gribe og dræbe, men først og fremmest handler det om at have det sjovt. Holdet er for dig, der måske er lidt træt at fitness eller gerne vil motionere gennem leg og grin. Man skal nemlig ikke være den kvindelige udgave af Mikkel Hansen eller i stand til at løbe et halvmaraton for at være med - man skal bare have lysten til at spille med en bold sammen med andre.

Vi starter med individuel opvarmning de første 10-15 min. - resten af tiden bruger vi på at spille. Du skal møde omklædt til holdstart, og du skal medbringe et par gode indendørssko. Vel mødt :)

Pris: 600,00 DKK

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld