Betaling
Slangerup Gymnastikforening modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron & Mastercard. Betaling bliver trukket på din konto, når tilmeldingen er gennemført.

Alle beløb er i danske kroner. Beløbene er ikke tillagt moms, da foreningen er momsfri.

Slangerup Gymnastikforening bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

NOTE: Her skrives jeres egne leveringsformer og betingelser!

Reklamationsret

Hvis du ikke er tilfreds med kvaliteten på en ydelse eller den service, Foreningen har leveret, kan du kontakte Foreningen herom via foreningens e-mail adresse: medlem@slangerupgymnastikforening.dk

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret for køb foretaget på Hjemmesiden. Har du købt en vare, løber fortrydelsesretten fra leveringstidspunktet. Har du købt en ydelse, f.eks. holddeltagelse, løber fortrydelsesretten fra bestillingstidspunktet og bortfalder, når du deltager første gang.

Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten for en ydelse, f.eks. holddeltagelse, skal du rette henvendelse til foreningen, som leverer ydelsen, inden udløbet af fortrydelsesretten.

Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten for en vare, skal varen returneres til foreningen, som leverer varen, inden udløbet af fortrydelsesfristen. Specialfremstillede varer, som f.eks. dragter, er ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: medlem@slangerupgymnastikforening.dk