Sæsonstart:

Gymnastik, Parkour og Dans: Sæsonen starter op den første uge i september og slutter sidst i April, start Maj.

Fitness: Sæsonen starter op den første uge i september og slutter i slutningen af Juni

Du tilmelder dig vores hold online på hjemmesiden.

Log ind på din profil, klik på "holdtilmelding" og derefter det hold, du ønsker at tilmelde dig.

Prøvetime

Hvis man gerne vil have en prøvetime inden man tilmelder sig et hold, skal man tilmelde sig en prøvetimen via gymnastikforeningens hjemmeside på samme måde, som hvis man ville tilmelde sig holdet.

OBS: Man er IKKE garanteret en plads på holdet, selvom man er tilmeldt en prøvetime.

Hvor gammel skal man være for at kunne deltage på holdene?

Senest ved udgangen af indeværende kalenderår som sæsonen starter i, skal man være fyldt år svarende til hold beskrivelsen. Er du tilmeldt et hold, du ikke er aldersvarende til, forbeholder vi os ret til at flytte dig til det hold, der passer til din alder.

Venteliste

En del af vores hold er meget populære og bliver hurtigt fyldt op. Til hvert hold opretter vi ventelister.

Fortrydelse

Kontingenter / Holdtilmeldinger refunderes ikke ved udmelding efter 2 træningsdeltagelse.

Er du derfor i tvivl om et bestemt hold er noget for dig, kontakt da foreningen på

medlem@slangerupgymnastikforening.dk.

Kontingent

Kontingentet skal dække de omkostninger, der er ved at drive foreningen. Vi er ikke nogen forretning, som skal give overskud.

Al administration og bestyrelsesarbejde i gymnastikforeningen er baseret på frivilligt ulønnet arbejde.

Instruktør

På børnehold (små børn) og springhold, vil der altid være en instruktør og min. en hjælpeinstruktør.
Alle vores instruktører og hjælpere har taget relevante uddannelser, for at kunne undervise på vores hold.

Deltagerantal

For at oprette et hold, skal der være 15 tilmeldt inden Efterårsferien (uge 42). Er der ikke det, forbeholder bestyrelsen sig ret til at lukke holdet og en del af kontingentet tilbagebetales.

Aflysning

I løbet af sæsonen bliver vi desværre nødt til at aflyse træningen pga. andre arrangementer. Dette sker højst 2-3 gange om året og vores medlemmer, vil blive informeret om dette.

Tast dit mobil nummer ind på din profil og du vil modtage en sms, hvis dit hold bliver aflyst. Ellers modtager du en mail om at holdet er aflyst.
Aflysning udløser ikke refundering af kontingent.

Omklædning og træningstøj

Sørg altid for at være omklædt, når timen starter. Shorts og t-shirt er fint. Du kan gøre gymnastik i bare fødder eller gymnastiksko. Undgå strømper, da de er alt for glatte.

Rygning

Der er rygeforbud i haller og på skoler!

Forsikring

Det er medlemmernes eget ansvar at tegne en fritids- og ulykkesforsikring.

Vores instruktører er forsikret gennem DGI.

DGI

Slangerup Gynmastikforening er medlem af DGI, som tilbyder forskellige arrangementer i løbet af sæsonen.

Vi sender mails ud med invitationerne til dem, der har tilmeldt sig vores nyhedsbrev.
Følg også med på: www.dgi.dk